Heissuli vei!

Tänään tarkistin sähköpostini ja blogini ja huomasin, että minulle on kommentoitu! Se on hei hyvä juttu! Ensimmäinen kerta kun minua ikinä mitenkään huomioidaan. : )
Kuten olen aiemmin jo kertonut, oli flunssassa. Mutta ihan flunssaa se ei sittenkään ollut. Se oli mononukleoosi. Sitten iski silmätulehdus ja vatsatautikin vielä. Yhdessä vaiheessa mietin, että viekö tämä nyt sitten hengenkin vielä. Tuntui siltä, että joku on tätä muutosta vastaan. Nyt olen kuitenkin parantunut ja itse kuntoilu voi alkaa!

On ollut kovia pakkasia ja ulkona ei ole paljoa viitsinyt käydä kääntymässä. Mitä nyt pakolliset lenkit koirien kanssa ja niissä pientä hölkyttelyä. Sisätiloissa olen kuntoillut sitäkin enemmän. Tai ei tanssimista kuntoiluksi voi kaiketi sanoa. Juuri eilen, lauantaina, laitoin televisioon Euroviisut vuodelta 2007 päälle ja lähdin veivaamaan taustatanssijoiden tahtiin. Kyllä siinä lämmin ainakin tuli, jossei muuta. Tänään oli hieman jalat kipeinä, mutta se oli sen arvoista! Kaiken lisäksi, se oli hauskaa!

Kynsien pureskelusta sen verran, että se on loppumaan päin. Tänään tuli hieman pikkurilliä järsittyä, mutta muuten olen vain nyppinyt ihoa niiden ympäriltä. Nyt näkyy jopa hieman sitä vaaleaa hommaa : ) siitä olen ylpeä!

Kuten huomaatte, myös blogin kirjoittamisessa olen epäonnistunut. En ole moneen päivään kirjoittanut mitään! Se on kamalaa! Nyt minun on ryhdistäydyttävä!

Tässä kaikki tänään!
Huomenna minä menen pitkälle hölkkälenkille rakkaan mp3-soittimeni kanssa. Saas nähdä, onnistunko hölkkäämään koko lenkin väsymättä liikaa!